idfc.blogg.se

Jag är inte bara i skolan hela tiden.

Kategori: Allmänt

Förra veckan var min och amandas vän amanda B här. haha. Jag hade två amandor den veckan. Det var awsomely kul. Tyvärr var hon bara här från onsdag eftermiddag till lördag morgon, så vi hann inte göra så jättemycket eftersom att jag går i skolan mellan 10-16 varje dag. Men efter skolan var vi tex i det som tydligen är europas största köpcenter; Westfield, åt middag på restaurang, hade supermysigt häng hemma med vin och goda drinkar och en utgång på fredag kvällen. 
På lördagen sen, med andra ord i lördags, gick jag och amanda K ut. Även fast att vi åkte in till stan utan att riktigt veta vart vi skulle och sedan hamnade på någon konstig klubb som hetter strawberry moon så hade vi en hur bra kväll som helst. Det finns så himla mycket olika klubbar och barer/pubar här att man i stort sett vill ut varje helg. Synd att inte plånkan tillåter det bara. Däremot betalar man inte så mycket när man är ute om man är ung, söt och svensk, som tur är.. hehehehehe
 
 Amanda B och alines hand @ M&S
 Amanda B and dog @ underground
Two amandas on a bus 
 
Somewhere in london 
 
 
 
@ pub 
 
@ awesome club 
 
Lost in London 
 
Friends lost in London. 
 
 Snygg-Amanda
At club 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: