idfc.blogg.se

Oh lord have I had a whole lot on my plate

Kategori: Allmänt

Ja, jag har haft hur mycket som helst att göra och har därför helt enkelt inte orkat uppdatera något.. Men jag antar att det är dags nu så här är lite bilder från vad jag har gjort de senaste veckorna, vilket är hår, hår och hår. och lite smink.
 
 
 
 
 
 
 
Teaterperuk, 30-tal.
 
Teaterperuk, 30-tal, som jag har gjort.

40-tals peruk som jag gjort.


40-tals peruken bakifrån. och snygg koncentrerad tjej i spegeln. haha.
 
Övar på att göra marcel waves.
 
Roller och stick set på en akryl peruk.


Tidig victorianskt hår på akryl peruk.

Early victorian acrylic wig applied on model. From front.
 
 
Early victorian acrylic wig applied on model. From side.
 
Fingerwaves i en akryl peruk.
 
Fake mustach och skägg.
 
Jag i skägg.


Applicerat fake skägg av mig. 

Contemporary period assessment. En klasskompis till mig gjorde mitt hår och smink i en moderniserad 30-tals stil.
 
Ewardiskt peruk gjord av mig. From side.
 
Edwardian wig from back.


Anledningen till att det är så himla mycket hår just nu är för att vi har våra avancerade val i sex veckor nu, och jag valde hår. Den är veckan är dock sista veckan, så det är extra mycket med assessments den här veckan. Jag har ett historiskt project imorgon och en stor research inlämning på fredag. Och på det letar vi för fullt efter lägenheter!
xxx
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: